Skip to content

אולמות אירועים במרכז- שווה וכדאי, אבל איך נבחר? מדריך

מבין כל האולמות בארץ, אולמות אירועים במרכז מקבלים את הפידבקים הכי טובים, ברור שיש גם אולמות בשאר חלקי הארץ שעומדים בציפיות גם כן, אך יש משהו שקשור גם למיקום, גם ללחות שבאה מהים והאיכות הבלתי מתפשרת באולמות אירועים במרכז שעולה על שאר האולמות. אך בוחרים את האולם המושלם?

הדבר הראשון שצריך לעשות לפני שבוחרים מבין אולמות אירועים במרכז הוא לתכנן תקציב מפורט. כדי לעשות זאת צריך להכין רשימת מוזמנים סופית ולחשוב בריאליות מי הולך להגיע בוודאות ומי לא. לאחר שהגענו למס' מדוייק ככל האפשר של מוזמנים שיגיעו אפשר לחשב את התקציב. חלקו את הכסף לפי אולם, דיגי וסאונד, תאורה, סידור שולחנות, סלון כלות, חליפה וצלם.

עכשיו כשאנחנו יודעים כמה אנשים יגיעו ומה הוא התקציב אפשר לברר על אולמות אירועים במרכז שיכולים ומתאימים להכיל את כמות המוזמנים שלנו. נצמצם את הרשימה לבין 3 ל7 אולמות אירועים שאהבנו ונתחיל על הטלפונים, כאשר אנחנו מדברים עם בעלי האולם חשוב לשאול עוד לפני שמגעים האם העסקה כוללת תאורה, דיגי, או אלכוהול דבר שיכול להקל על ההוצאות.

כאשר מגיעים לאולם האירועים נבדוק כמה דברים, הדבר הראשון הוא רישיון עסק בתוקף, חשוב מאוד ואסור להתפשר במקרה הזה. אחרי שווידאנו שהכל כשורה נתחיל לבחון את האולם, המבנה, נתכנון, המיקומים של הבר, של השולחנות, של רחבת הריקודים ושאר הדברים המרכזיים והפחות מרכזיים שחשובים לנו.

נברר האם האולם הוא עם גישה לבעלי מוגבליות גם בכניסה וגם בשירותים כדי למנוע מצבים לא נעימים. נלך לחניה ונראה האם היא מרווחת מספיק ונשאר את בעל האולם האם העסקה כווללת שירות חניה אשר יכוון את האורחים כאשר הם מגיעים.

כשקובעים טעימות באולמות אירועים במרכז חשוב לקבוע ביום אשר מתקיים אירוע דומה לשלנו הן בסדר הגודל והן בסגנון ואפילו בתאריך דומה, כדי שנבים בדיוק איך האולם מתנהל ואיך מזג האוויר משפיע. כשמגיעים לטעימות נשים לב לצוות המצלרים, איך הם מתפקדים והאם הם עומדים בלחץ כמות המוזמנים, ניקיון השירותים בזמן האירוע, ניקיון המטבח, הסאונד באולם, צפיפות, מיקומי הבר ביחס לשולחנות, צפיפות הרחבה ועוד דברים שאתם חושבים שמשפיעים על איכות האירוע.

Published inUncategorized

Be First to Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *